برنامه 1000 ساعته حرف آخر

برنامه 1000 ساعته حرف آخر : برنامه ریزی از اصول اصلی رسیدن به موفقیت در کنکور می‌باشد. درواقع برنامه ریزی برای کنکور مانند یک نقشه راه است که مسیر را برای شما مشخص می‌کند.

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

برنامه 1000 ساعته حرف آخر : برنامه ریزی از اصول اصلی رسیدن به موفقیت در کنکور می‌باشد. درواقع برنامه ریزی برای کنکور مانند یک نقشه راه است که مسیر را برای شما مشخص می‌کند.

برنامه ریزی از اصول اصلی رسیدن به موفقیت در کنکور می‌باشد. درواقع برنامه ریزی برای کنکور مانند یک نقشه راه است که مسیر را برای شما مشخص می‌کند. بدون برنامه ریزی برای کنکور فقط وقت شما تلف می‌شود و نتیجه مطلوبی دریافت نخواهید کرد. برای یک کنکوری زمان از هر چیزی مهم تر می‌باشد ولی بدون برنامه ریزی کل زمان شما بیهوده صرف می‌شود

۲۵ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

و دید درصدش که 17 بوده رسید به 70-80 تو یه مدت کوتاه بعد یواش یواش بقیه فیلم های آموزشیرو تهیه کرد ولی متاسفانه یکی از فیلم های آموزشی مارو نتونست تهیه کنه و همون درسو ضعیف زد تو موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور کنکور. یعنی این آموزش کاملو ببینید تمام هستش ولی اساتید میگن همین آموزشو دانش آموز باید داشته باشه ولی باید یه فوت کوزه گری هم بذاریم روش تا بتونه بالای 90 بزنه. یکی از اتفاقات خوب در مورد فیزیک در پروژه 6040 این است که زیر 50 ساعت در پروژه 60 کل فیزیک را برای شما تدریس می کنم. سوالات سراسری برای بچه های نظام جدید شخصی سازی شده است بعلاوه یکسری تالیفات به آن اضافه شده است که حدس معلمان شما است و خیلی مهم می باشد. بچه های نظام جدید شما بار سمائلتان بسیار زیاد است پس مطمئن باشید مسائلی که شما قبلاً داشتید 50% بود ولی از الان به بعد مطمئن باشید حداقل 50% مسائل خواهید داشت. مبحث ماهیچه در نظام جدید زیست یازدهم و در نظام قدیم در زیست دوم دبیرستان مبحثی چالش برانگیز و پر تعداد که تا دو سوال کنکور به خودش اختصاص میده. در ادامه می توانید ریاضی اول ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده کنید.

بچه ها گول تعداد درس های کتاب درسی تان را نخورید. بچه ها در یادگیری ماهیچه مشکل دارن. به طور میانگین هر سال 9 تست از فیزیک سال اول و دوم طرح میشود که با توجه به دشواری مباحث این دوکتاب و گستردگی مطالب همواره برای مطالعه ی آنها داوطلب به مشکل بر میخورد.اما سوالات مربوط به این مباحث در مقایسه با سایر سوالات فیزیک از درجه سختی کمتری برخوردار است و کسب درصد مربوط به آنها یک امتیاز ویژه برای داوطلب محسوب میگردد. پس آن 13 ساعت با این 4 ساعت حدود 17 ساعت وقت شما را می گیرد و مشکل محاسبات و مسائل شما را حل می کند. ولی اگر این روش تنها جواب نداد باید ببینیم فوت کوزه گری اساتید چیه که با اون درصد دانش آموز به بالای 100 میرسه. این است که از این پروژه آدمی بیرون می آید که می تواند در هر آزمون جامعی شرکت کند و با آمادگی 100 % وارد آنها می شود. در دل این آزمون ها می توانید 20 بار خودتان را از 0 تا 100 محک بزنید. در ادامه می توانید فارسی اول ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده کنید.

یک پروژه خیلی خیلی قدرتمند که ثانیه به ثانیه دانش آموز را همراهی می کند، بازده بسیار بالایی دارد و زمان کاملاً بهینه و تعریف شده ای دارد که در این مدت می گنجد و می تواند عمل کند. می تونید در یک زمان خیلی کوتاه نتیجه فوق العاده ای بگیرید. در مبحث دما و گرما و تست های مربوط به تعادل که جزو سنگین ترین تست های فیزیک کنکور نیز میباشند و برای حل آنها باید از فرمول های متعدد استفاده کنید تمام این مبحث توسط استاد کامیار با الگوی ترازو تدریس شده است و سنگین ترین تست های این مبحث را با استفاده از این الگوی بینظیر که در هیچ کتاب و هیچ یک از مجموعه های دیگر وجود ندارد به راحتی جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور میتوان حل کرد. که با این قسمت مسائل اسید و باز ، محلول ها و سینتیک و تعادل همگی در همین نقشه فقط در عرض 3 ساعت همگی یاد می گیرید که با یک مسئله شیمی چگونه برخورد کنید.

بچه ها اگر میخواید نتیجه بگیرید راه بازه. اگر حس و حالتون ایقدر قوی هست و دوست دارید با یکی صحبت کنید کافیه با شماره 02164035 تماس بگیرید و بگید میخواید رتبه برتر بشید و لطفاً برنامه رتبه برتر شدنو در اختیار من قرار بدید. پس اگر می خواهید فقط در عرض 13 ساعت روی مسائل شیمی مسلط شوید و بعد از آن وارد محاسبات شوید که برای محاسبات بسته آموزشی تهیه شده که فقط 4 ساعت وقت شما را می گیرد. کار بی نظیری در مفاهیم شیمی هم انجام شده که شما براحتی به چیزهایی که می خواهید می رسید. ما یک کار فوق العاده برای شما انجام داده ایم برای اینکه شما بتوانید نظم ذهنی بگیرید. سال 93 شرکت کرده بود و قبول نشده بود البته ما هم نمیشناخت. خیلی جالبه کسی که شاگرد قصاب بود الآن دانشجوی پزشکی بود ایشون آیندرو واسه خودش میدید. یکی از بچه های مشاور این موسسه حرف آخر دوست صمیمی این آقا بود و بهش گفت چرا اینقدر سرگردان هستی و از کتاب های کمک آموزشی استفاده میکنی اونا کاری برای تو انجام نمیدن بیا و از این محصولات استفاده کن و ببین چه اتفاقی برات میافته. این پک در قسمت لغت ، واژه و درک مطلب های کوچک ، سوالات داخل جای خالی ها ، گرامر ها کاملاً کامل است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور وب سایت خود باشید.

  • حرف آخر برنامه ۱۰۰۰ساعته حرف آخر
  • ۰
  • ۰

این روشو مجموعه زیست حرف آخر بنیانگذاری کرده و داستانش این هست که پس از یک آموزش خیلی قشنگ حالا من شروع میکنم یکسری سوالاتو پرسیدن و طرف مقابل یا باید بگه درسته و دلیلشو بگه یا باید بگه غلط و دلیلشو بگه و اینجوری تو ذهن شما ثبت میشه ضمن اینکه شما دوستان هم با ما همراه باشید و سعی کنید زودتر جواب بدید. شتر برمیگرده بهش میگه چقدر تو مهمل میگی و حرف بیهوده میزنی. مهمل: تو محمل یه آقایی نشسته که فقط با دهان باز دری وری میگفت و حرف بیهوده میزد. فقط کافیه که رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور شما حرکت بکنید. آموزش این اساتید به قدری زیباست که نیاز به هیچی نیست یعنی دانش آموز فقط کافیه آموزشو بگیره و سوالاتو رگباری جواب بده. خانواده، برخی معلمان، بعضی از مدارس و هم چنین جامعه مهم ترین عواملی هستند که می توانند باعث بروز فشار و اضطراب در دانش آموزان و داوطلبان شوند. آن ها نگران هستند که مبادا اشتباه یا شکست شان باعث سرزنش و تذکر دیگران موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور شود.

تجربه ثابت کرده که دانش آموزان در بدو ورودشان به مدرسه اضطراب دارند اما رفتار و صحبت های برخی معلمان باعث می شود همین دانش آموزان اضطرابی شوند. این گروه بیشتر از سایرین در معرض ابتلا به اضطراب قرار دارند. در فصل فیزیک اتمی نیز با استفاده از الگوی زندان بان به تدریس این فصل میپردازند و تست های این فصل به خصوص تست های مربوط به ازمایش فوتو الکتریک را به راحتی هر چه تمام حل میکنند . حرف آخر همچنین مشاوره ارائه می دهد و داوطلبان علاوه بر منابع از مشاوره حرف آخر نیز بهره مند می شوند. اگر پس از گذشت چهل و پنج دقیقه بعد از رفتن به بستر به خواب نرفتید مطالعه کنید و یا خود را با کاری سرگرم کنید ، عاقبت خسته می شوید و به خواب می روید . برای میزان کردن ساعت بیولوژیکی بدنتان زندگی خود را قانونمند کنید هر روز سر ساعت معینی بخوابید و برخیزید . اگر در کاری که همیشه به صورت قانونمند انجام میدهید تغییری صورت دادید، ساعت بیولوژیکی بدنتان با نیازمندی های کاری شما جور نخواهد بود بدن شما تقریباً سه هفته وقت نیاز دارد که با برنامه جدید تطبیق پیدا کند. در ادامه می توانید مجموعه دست ورزی اول ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده کنید.

1) فحوای کلامش مقبول سلطان آمد که جمال صورت و معنی داشت.  بچه هایی که سابقه اضطراب دارند و برای امتحانات عادی مدرسه نیز دچار دلشوره می شوند، طبیعتا در مواجهه با آزمون کنکور اضطراب بیشتری خواهند داشت.  افرادی که خودباوری پایینی دارند و خود را دست کم می گیرند، دائم منتظر قضاوت دیگران هستند. آموزش به سبک حرف آخر نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها طرفداران خود را پیدا کرده است و بسیاری از کشورها از این روش آموزش استقبال کرده اند. حل تمامی سوالات مبحث آینه و عدسی تنها با یک الگو و یا مبحث گرما و فشار تنها با الگوی موسوم به “ابرها” از ویژگی های منحصر به فرد تدریس استاد کامیار می باشد و تنها با سه الگوی بینظیر به جای حفظ کردن حجم بسیاری از فرمول ها قادر به پاسخگویی 9 تست طرح شده از فیزیک سال اول و دوم با هر درجه از سختی خواهید بود. در ادامه می توانید علوم اول ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده کنید.

بعد از این شروع می کنید و بیش از 300 مسئله و تست حل می کنید. این بدین معناست که یادگیری با هر کار اجتماعی که ممکن است بر استرس شما بیفزاید مخالفت کنید مثلاٌ اجازه بدهید امسال فرد دیگری در مورد تعطیلات برنامه ریزی کند. اما با استفاده از یک منبع آموزشی که هر آنچه برای پاسخ گویی به تست های فیزیک نیاز است را داشته باشد به راحتی و در کوتاه ترین زمان میتوانید پزونده ی این مبحث را ببندید و تست های آنرا برای خود تضمین کنید. اما چگونه از بروز اضطراب پیشگیری کنیم؟ در ادامه می توانید فروشگاه حرف اخر، که از تخفیف های ویژه ای برخوردار هستند هم مشاهده بفرمایید. یعنی علاوه بر فراگیری مطالب، دوره های فوق العاده ای هم انجام می شود که در پایان کار شما تمام نکات را بصورت دقیق و کنکوری یادخواهید گرفت و حتی اگر بپرسیم نکته صفحه 4 درس 3، شما تمام نکات همان صفحه را به یاد می آورید و پاسخ می دهید. قرار واستون کار بسیار بزرگی انجام بدیم.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور وب سایت خود باشید.

  • حرف آخر برنامه ۱۰۰۰ساعته حرف آخر
  • ۰
  • ۰

ولی کنکور اینگونه نیست

یکی از اتفاقات خوب در مورد فیزیک در پروژه 6040 این است که زیر 50 ساعت در پروژه 60 کل فیزیک را برای شما تدریس می موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور کنم. من برای اینکه این دی وی دی را درست کنم کتاب درسی که آموزش و پرورش به معلم ها داده است را جلوی خودم قرار داده همچنین کتاب کار هم بود و هر چیزی که در آنها بود را پوشش دادم. بنده عبدالرضا منتظری مدرس درس ریاضی هستم به همراه آقای رضا شاکری و محمد شعبانی اساتید زیست شناسی حرف آخر امروز درخدمتتون هستیم. چون دروس زیست شناسی و شیمی از دروس اصلی بچه های گروه آزمایشی تجربی بوده و معمولا همه داوطلبان کنکور تجربی برنامه ویژه ای برای آن ها دارند. مشکلی که به شدت در آموزش سنتی به چشم میخورد و باعث شده است تا دانش آموز نتواند به خوبی مطالب را درک کند و مجبور به حفظ آن شود. اما با تدریس های موسسه حرف آخر و تکنولوژی به کار برده شده در آن دیگر هیچ نیازی به حفظ کردن نخواهد بود و تنها با الگو و انیمیشن داوطلب به تسلط کامل در یادگیری دروس خواهد رسید. واقعا نیازی به حفظ کردن نیست. در ادامه می توانید فارسی دوم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده کنید.

کار بی نظیری در مفاهیم شیمی هم انجام شده که شما براحتی به چیزهایی که می خواهید می رسید. همچنین استفاده از نقشه ی راه در ابتدای آموزش هر فصل و تدریس کل نکات در یک اسلاید باعث میشود تا برای دوران جمع بندی فقط به وسیله ی نقشه ی راه تمامی نکات هر فصل را در کمتر از 10 دقیقه جمع بندی کرد و به تسلط کامل رسید. یعنی زمانی که خودشان را کامل به حرف آخر می سپارند کارشان تمام است. مثلا با 2-3 تا الگو یک درس را یاد می گیریم و تمام می کنیم و با همان 2-3 تا الگو می توانیم تست های همان درس را بزنیم و نتیجه خوبی هم بگیریم. ولی حتی دینی هم مفهومی شده است و اگر مفهوم را متوجه نشویم نمی توانیم به سوالات پاسخ دهیم. هر چیزی را ممکن است در مدرسه به شما درس نداده باشند. یعنی در یک نصف روز مشکل محاسبات شیمی از بین خواهد رفت و شما تبدیل می شوید به کسی که هر کسری را زیر 14 ثانیه محاسبه می کنید. ما دو سال را به دو ماه تبدیل کرده ایم. در ادامه می توانید پکیج جامع اول ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده کنید.

به طوی که در سال های اخیر به صورت میانگین از هر صد نفر شرکت کننده در کنکور تنها 4 نفر موفق به کسب درصد بالای 50 در درس فیزیک شده اند یعنی 4 درصد از کل شرکت کنندگان. البته پیدا کردن منبع خوب نیز به خودی خود کار راحتی نیست و تعدد منابع آموزشی موجب ایجاد چنین مشکلی شده است. خانم عیوضی: استفاده کردن از این پکیج خیلی مفید است حتما توصیه می کنم استفاده کنند. خانم عیوضی: نه اصلا نیازی نیست. خانم عیوضی: من واقعا نمی دانم چون منابع دیگر را اصلا تجربه نکردم. خانم عیوضی: بله خیلی تاثیر داشته. استفاده از الگوهایی که استاد تدریس کردند، روی سرعت تست زنی شما هم جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور تاثیر داشته است؟ الگوهایی که توسط استاد تدریس شدند، به این نیاز داشتند که شما آیات را حفظ کنید یا استفاده از آنها برایتان آسان بود؟ با توجه به این که بیشتر سوالات کنکور آیات بوده است. یکی از دلایل این موضوع هم فاصله گرفتن از آموزش مفهومی است و داوطلبان کنکور فط به دنبال راه حل های سریع برای حل سوالات هستند که این خود مشکل ساز بوده و باعث شده که دانش آموز از اصل موضوع فاصله بگیرد.

6040 یک بخش تدریس و آموزش داره به نام 60. و یک بخش آزمون و آزمایش داره که تو دل اون هم آموزش هست. رتبه برتر ها معمولاً کسانی هستند که در روز کنکور و آزمون های آزمایشی غافلگیر نمی شوند بلکه غافلگیر کننده عمل می کنند. در این پکیج، مبحث آینه و عدسی از فیزیک سال اول دبیرستان و همچنین مباحث دماوگرما، کاروانرژی و فشار و ویژگی های ماده از فیزیک سال دوم دبیرستان به صورت کاملا مفهومی و با استفاده از انیمیشن به شیوه ای آموزش داده شده است که دانش آموز نیازی به حفظ فرمول های مختلف پیدا نمی کند. آموزش های حرف آخر با کمک تکنولوژی های برتر جهان ارائه شده است و این تکنولوژی سبب شده است تا هر آنچه در ذهن مدرس میگذرد بتوان به تصویر کشید و به دانش آموزان نشان داد تا بتوانند مطالب را درک کنند. حرف آخر یک موسسه نشر دیجیتال میباشد و محتواهای های آموزشی خود را در قالب لوح های آموزشی در اختیار دانش آموزان قرار میدهد. مخصوصاً برای بچه های نظام قدیم که قرار است کنکور جدیدی را تجربه کنند و مشابهی قبلاً نداشته است. این پک درک مطلب بسیار قوی است که باید ببینید که چه تطابق بالایی با کنکور نظام قدیم دارد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور.

  • حرف آخر برنامه ۱۰۰۰ساعته حرف آخر
  • ۰
  • ۰

ولی کنکور اینگونه نیست

برای پاسخگویی به این سوال، باید به نکات درس 8 سال سوم توجه کنیم. در واقع استخراج مفهوم و ارتباطات آنها باهم را ایجاد می کنیم و با توجه به ترکیبی بودن آیات باید بخش های مختلف آیات را حفظ کنیم. اما گستردگی مطالب و بازهم فرمول های فراوان در این بخش به خصوص در بخش لوله و تار های صوتی و طرح تست های ترکیبی دانش آموزان را به شدت سردرگم میکند . 6 تست برای رشته ی تجربی و 8 تست برای رشته ی ریاضی از مباحث فیزیک پیش 2 طرح میشود که سطح سوالات آن نسبتا ساده میباشد و برای افرادی که فرصت کافی برای مطالعه ندارد یک امتیاز ویژه محصوب میشود. در واقع میز طرح کنکور یک مثلث طلایی است؛ که یک راس آن مربوط به تیتر یا همان واژه است؛ راس دوم مربوط به زیر تیتر یا مفاهیم کتاب است و بخش سوم ارتباط تیتر و زیر تیتر با آیه است که خود آیات با احادیث و اشعار دیگر هم ممکن است ربط داشته باشد. یعنی علاوه بر فراگیری مطالب، دوره های فوق العاده ای هم انجام می شود که در پایان کار شما تمام نکات را بصورت دقیق و کنکوری یادخواهید گرفت و حتی اگر بپرسیم نکته صفحه 4 درس 3، شما تمام نکات همان صفحه را به یاد می آورید و پاسخ می دهید. در ادامه می توانید علوم دوم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده کنید.

حرف آخر همچنین مشاوره ارائه می دهد و داوطلبان علاوه بر منابع از مشاوره حرف آخر نیز بهره مند می شوند. محصولات حرف آخر هم برای سیستم جدید و هم برای سیستم قدیمی موجود است و توسط مشاور منابع بر اساس سیستمی که داوطلبان در آن شرکت می کنند ارائه می شود. اما درس فیزیک از دید داوطلبان درس دشواری میباشد که همواره آنها را با مشکل مواجه کرده است به طوریکه در سالهای اخیر فقط یک درصد از داوطلبان توانسته اند در این درس به درصد بالای هفتاد برسند. مجموعه دینی صد، با تلاشهای شبانه روزی خود 42 درس دین و زندگی را با آیات، متن، احادیث و اشعار را فقط در قالب 14 الگوی تصویری به نمایش گذاشته است. حرف آخر یک موسسه نشر دیجیتال میباشد و محتواهای های آموزشی خود را در قالب لوح های آموزشی در اختیار دانش رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور آموزان قرار میدهد. دوستان عزیز حتی اگر بعد از 10، 12 سال دوباره می خواهید در آزمون کنکور شرکت کنید و اصلا کتابی به اسم دین و زندگی را نخوانده اید باز هم طی یک دوره آموزشی با دینی صد می توانید به درصد موردنظر برسید و تمام مفاهیم به طور کامل و بدون فراموشی در ذهن شما ماندگار خواهد شد. در ادامه می توانید ریاضی دوم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده کنید.

همایش ها و کلاسهای دینی صد، در اکثر استانها برگزار خواهد شد و شما دانش آموزان عزیز برای شرکت در کلاسها و همایش ها ثبت نام کنید و همچنین برگزاری این همایش ها بستگی به درخواست خود دانش آموزان دارد و اولویت مجموعه دینی صد بر اساس استانهایی است که درخواست های بیشتری دارد. منت خداوند بر این بوده که مستضعفین پیشوا شوند و بعد وارث شوند. استفاده از نقشه ی راه نیز باعث میشود تا داوطلب برای حل سوالات مربوط به این چهار فصل یک استراتژی کلی داشته باشد و دیگر هنگام حل سوال با مشکل(این سوال را با کدام فرمول حل کنم) مواجه نشود. در این پکیج بینظیر با آموزش به سبک شهودی و بکار گیری نیمکره ی راست مغز باعث میگردد تا مطالب به جای حفظ کردن وارد نیمکره ی راست مغز گردد و تا مدت ها در ذهن باقی بماند. در فصل صوت تنها با یک الگو استاد کامیار به آموزش و حل تست های این مبحث میپردازند. دینی صد به صورت شبانه روز برای تهیه پکیج بی نظیر دین و زندگی تلاش کرده است و خود استاد یوسفیان پور، 6 سال از زندگیشان را صرف تهیه این پکیج کرده اند و تمام نکات و مفاهیم را از دید یک دانش آموز بررسی موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور کرده اند.

یعنی تمام مفاهیم در یک کلاس دو طرفه استاد و دانش آموز، با حضور خود استاد یوسفیان پور بررسی می شود و همچنین پرسش و پاسخ و رفع اشکال هم صورت می گیرد. تعداد جلسات دی وی دی ها با همایش و کلاس ها برابر است و همچنین نحوه تدریس در دی وی دی و کلاس یکی است، فقط تنها حسن همایش ها حضور خود استاد یوسفیان پور است. اما در مجموعه دینی صد چنین چیزی وجود ندارد و رمزگردانی ها به صورت دقیق و استاندارد انجام می شود که این موضوع فقط و فقط در مجموعه دینی صد قابل مشاهده است. این الگوها بر مبنای رمزگردانی و تصویرسازی و انیمیشن کار شده و یک بار برای همیشه در ذهن ماندگار می شود و نیازی به حفظ کردن حتی یک نکته هم نیست. آیا رمزگردانی های مجموعه دینی صد، مثل مجموعه های دیگر است؟ آیا فقط در 4 روز، تنها نکات مهم مطرح می شود و یک سری از قسمت ها را باید خودمان بخوانیم و حفظ کنیم؟ خیر فقط یک خط z وجود دارد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور.

  • حرف آخر برنامه ۱۰۰۰ساعته حرف آخر
  • ۰
  • ۰

اما به سراغ مشاوران حرف آخر برویم

شاید باور کردنش سخت باشد اما واقعیت دارد و فقط دو ماه نیاز دارید تا کل دروس کنکور را مورد مطالعه قرار دهید و در 40 روز هم بیست بار این دروس را بخوانید و تست بزنید. در خیلی جاها شاید حدود 2 سال بچه ها کار می کنند تا مسلط شوند. شاید مطالعه کل کنکور در 2 ماه باور کردنی نباشد اما به پیشرفت تکنولوژی این امر ممکن است. مبحث ماهیچه در نظام جدید زیست یازدهم و در نظام قدیم در زیست دوم دبیرستان مبحثی چالش برانگیز و پر تعداد که تا دو سوال کنکور به خودش اختصاص رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور میده. یعنی دانش آموز با این سبک از آموزش اصل مطلب و مفهوم را خواهد فهمید مثلا در بحث قلب در درس زیست شناسی در قالب یک انیمیشن وارد قلب شده و تمامی اندام ها و وظیفه هر بخش را خواهد دید و به این ترتیب نیازی به حفظ کردن هیچ مبحثی نخواهد داشت و این بار مطالب را لمس خواهد کرد. در ادامه می توانید مجموعه دست ورزی دوم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده کنید.

در دل این آزمون ها می توانید 20 بار خودتان را از 0 تا 100 محک بزنید. از طریق این لینک می توانید قیمت محصولات حرف اخر با تخفیف را مشاهده بکنید. در این مرحله داوطلب در یک بازه 60 روزه با برنامه ریزی دقیق که در اختیار او قرار خواهد گرفت پرونده آموزش را خواهد بست و بهترین تدریس را به خود اختصاص خواهد داد که با تمامی سبک تدریس های قبلی متفاوت است. در بازه زمانی کنونی استرسی عجیب بر منازلی که دانش آموز کنکوری دارند وارد میشود و کسب بهترین نتیجه در بزرگترین ماراتن علمی کشور آرزوی همه والدین و دانش جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور آموزان است. در قسمت آزمون های این موسسه تمامی سوالات کنکور 98 وجود دارد و داوطلب برای اینکه بتواند به کل سوالات پاسخ دهد باید بر روی کل کتاب های درسی و منابع مسلط باشد و وجود این سوالات در آزمون های توحید حاکی از آموزش کامل دروس بدون ناقصی در پروژه 60 است. در ادامه می توانید هدیه های آسمانی دوم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده کنید.

اما دلیل این ادعا به سبک تدریس در توحید بر میگردد که دیگر تفاوتی در سطح داوطلبان وجود نخواهد داشت و همه میتوانند برای ادامه مسیر از آن استفاده کنند و حتی داوطلبانی که پرونده دروس خود را قبلا بسته اند به کمک بسته 6040 میتوانند یک مرور طوفانی نیز داشته باشند و یکبار برای همیشه پرونده کنکور خود را ببندند. در سبک آموزشی حرف آخر از انیمیشن و شهودی سازی استفاده شده است. استفاده از نقشه ی راه نیز باعث میشود تا داوطلب برای حل سوالات مربوط به این چهار فصل یک استراتژی کلی داشته باشد و دیگر هنگام حل سوال با مشکل(این سوال را با کدام فرمول حل کنم) مواجه نشود. در مبحث دما و گرما و تست های مربوط به تعادل که جزو سنگین ترین تست های فیزیک کنکور نیز میباشند و برای حل آنها باید از فرمول های متعدد استفاده کنید تمام این مبحث توسط استاد کامیار با الگوی ترازو تدریس شده است و سنگین ترین تست های این مبحث را با استفاده از این الگوی بینظیر که در هیچ کتاب و هیچ یک از مجموعه های دیگر وجود ندارد به راحتی میتوان حل کرد. امروز در یک گزارش خبری سری به دنیای کنکور خواهیم زد و یک خبر خوب برای شما دانش آموزان عزیز هم داریم.

داوطلب حرف آخری دیگر نیازی به حفظ کردن مطالب ندارد و یا استفاده از فرمول که باید برای هر تیپ سوال یک فرمول یاد بگیرد. همانگونه که یک شاه کلید هر قفلی را باز میکند الگو نیز هر تیپ تستی را از یک مبحث میتواند حل کند و دیگر نیازی به حفظ فرمول یا راه حل نخواهد داشت. در فصل صوت تنها با یک الگو استاد کامیار به آموزش و حل تست های این مبحث میپردازند. پروژه ای که کار کرد و در سال گذشته خیلی ها را از هیچ به همه چیز رساند. دینی صد به صورت شبانه روز برای تهیه پکیج بی نظیر دین و زندگی تلاش کرده است و خود استاد یوسفیان پور، 6 سال از زندگیشان را صرف تهیه این پکیج کرده اند و تمام نکات و مفاهیم را از دید یک دانش آموز بررسی کرده اند. اما اکنون که کمتر از 5 ماه تا روز کنکور زمان باقی است و افرادی وجود دارند که تا کنون مطالعه خوبی نداشته اند یا اصلا برای کنکور درس نخوانده اند به خصوص دانش آموزان سال دوازدهم که تعدادشان کم هم نیست. 20 آزمون جامع شبیه ساز کنکور در این مرحله در اختیار داوطلب قرار خواهد گرفت که کاملا مشابه سوالات کنکور است و به همان سبک توسط برترین اساتید و طراحان کنکور کشور درست شده اند و در اختیار داوطلب قرار میگیرند و هر سال تطابق زیادی نیز با سوالات کنکور دارند و سوالات زیادی عین یا مشابه آن ها طرح خواهد شد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور لطفا از سایت ما دیدن کنید.

  • حرف آخر برنامه ۱۰۰۰ساعته حرف آخر
  • ۰
  • ۰

آموزش یک بخش بسیار مهم و حیاتی در هر جامعه ای محسوب میشود و در کشور عزیزمان نیز این بخش بسیار حیاتی و مهم است به خصوص در بخش کنکور و دبیرستان که مبنای ورود داوطلب به دانشگاه و تحصیل در یک رشته و کسب مهارت است. در سال 2018 ، موسسه حرف آخر توسط یونسکو و دانشگاه فرانسه به دلیل سبک جدید آموزش و نمایش پویا مطالب شناخته شد و گواهینامه های معتبر دریافت کرد. ؛ موسسه نامی شناخته شده در بین داوطلبان کنکور است که فعالیت خود را از سال 2011 تحت مدیریت مهندس عبدالرضا منتظری در زمینه کنکور آغاز کردند و مطالب خود را در قالب انتشار دیجیتال با هدف ایجاد عدالت آموزشی و استفاده از بهترین آموزش ها آغاز کردند. در این بین ، موسسه حرف آخر نه تنها در داخل خود ایران فعالیت می کند ، بلکه صادرکننده آموزش پویا به سایر کشورها است و این مجموعه در شبکه های خبری و 2 سیما مورد ستایش قرار گرفت. امروز ما یکی از محبوب ترین موسسات آموزشی را بررسی خواهیم کرد که دارای فعالیت های گسترده ای در زمینه کنکور موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور است.

در قسمت مفاهیم و نمودارهای کتاب درسی ، به صورت تخصصی بررسی می شود. در مورد 6040 در شیمی شما باید 60 روز بر روی مسائل و مفاهیم شیمی مسلط شوید. این بدین معناست که یادگیری با هر کار اجتماعی که ممکن است بر استرس شما بیفزاید مخالفت کنید مثلاٌ اجازه بدهید امسال فرد دیگری در مورد تعطیلات برنامه ریزی کند. اتفاقی که افتاده این است که یک ابزار بسیار پیشرفته آموزشی آماده شده است. با خرید دی وی دی های آموزشی فیزیک پیش 2 میتوانید به تدریس فوق العاده استاد کامیار دست پیدا کنید و در کمترین زمان بهترین و موثر ترین مطالب را فرا بگیرید . روش های کلاسیک و قدیمی آموزش اکنون کمتر شده و جای خود را به روش های جدید آموزشی مانند پویا می دهد. حل تمامی سوالات مبحث آینه و عدسی تنها با یک الگو و یا مبحث گرما و فشار تنها با الگوی موسوم به “ابرها” از ویژگی های منحصر به فرد تدریس استاد کامیار می باشد و تنها با سه الگوی بینظیر به جای حفظ کردن حجم بسیاری از فرمول ها قادر به پاسخگویی 9 تست طرح شده از فیزیک سال اول و دوم با هر درجه از رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور سختی خواهید بود. الگو مانند یک کلید اصلی است که می تواند تمام تست های یک موضوع را حل کند و داوطلب دیگر نیازی به یادگیری فرمولی برای هر سوال ندارد. در ادامه می توانید  فارسی سوم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده کنید.

اگر در کاری که همیشه به صورت قانونمند انجام میدهید تغییری صورت دادید، ساعت بیولوژیکی بدنتان با نیازمندی های کاری شما جور نخواهد بود بدن شما تقریباً سه هفته وقت نیاز دارد که با برنامه جدید تطبیق پیدا کند. ممکن است به موسیقی مورد علاقهتان گوش بدهید یا خوراکی مورد علاقهتان را بخورید، یادتان باشد حتما فعالیتی انجام دهید که واقعا این امکان را به شما بدهد تا برای مدت کوتاهی از فکر و هوای کنکور و امتحان فاصله بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های حرف آخر و مفهوم نمایش پویا ، می توانید به فروشگاه حرف آخر مراجعه کنید. از طریق این لینک می توانید قیمت محصولات حرف اخر با تخفیف را مشاهده بکنید. یکی از دوره هایی که در آن پویایی به اوج خود رسیده است ، زیست شناسی است و داوطلب روش تدریس bio-حرف آخر را مانند چهار بار مطالعه زیست شناسی ارائه می دهد. در ادامه می توانید پکیج جامع دوم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده کنید.

علاوه بر مشاوره و منابع ، داوطلبان می توانند از آزمون های حرف آخر نیز استفاده کنند که بسیار متفاوت از سایر آزمون ها است و دیگر از کاغذ برای پاسخ نامه استفاده نمی شود ، اما این بار از پاسخ نامه استفاده می شود. در حال حاضر ، آزمون کنکور تعداد زیادی شرکت کننده دارد و هر ساله به طور متوسط 800000 شرکت کننده در این آزمون شرکت می کنند به امید دستیابی به یک زمینه خوب در آینده کار. برای میزان کردن ساعت بیولوژیکی بدنتان زندگی خود را قانونمند کنید هر روز سر ساعت معینی بخوابید و برخیزید . کنکور مهمترین آزمون در زندگی هر دانش آموز است که در آن موفقیت یا عدم موفقیت می تواند زندگی فرد را تغییر دهد. ورزش استرس را کاهش می دهد و به شما اجازه می دهد که کارهای روزمره تان را بهتر انجام دهید. زمانی که از استرس مغزتان قفل کرده بهتر است کاری را انجام دهید که از آن لذت میبرید و آرامتان میکند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور لطفا از صفحه ما بخواهید.

  • حرف آخر برنامه ۱۰۰۰ساعته حرف آخر
  • ۰
  • ۰

ولی کنکور اینگونه نیست

در قدم اول تمامی مباحث فیزیک کنکور به صورت مفهومی و شهودی آموزش داده میشود حتی در بخش نیروشناسی قبل از شروع جلسه اول استاد کامیار مدرس این درس اشاره میکنند که به حدی آموزش مفهومی است که دانش آموز میتواند قوانین نیوتون را لمس کند، دومین مورد هم مربوط به پارامتر جذاب الگو سازی است که در این قسمت دیگر دانش آموز قرار نیست برای هر سوال یک فرمول یاد بگیرد بلکه یک الگو یاد خواهد گرفت و با کمک آن تمامی سوالات یک مبحث را حل خواهد رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور کرد. در جلسه بعدی تمام مطالب روز قبل به طور کامل مرور می شود و آموزش روز سوم و چهارم هم همین روند را در پیش خواهد داشت. یعنی زمانی که خودشان را کامل به حرف آخر می سپارند کارشان تمام است. 2 ماه که هم مسائل و هم مفاهیم را شامل می شود. دوستان عزیزی که کلاس زبان نرفته اید و چند سالی است که دور زبان را کاملاً خط کشیده اید، چند دقیقه با ما باشید ، ما نظر شما را در مورد زبان کاملاً عوض می کنیم و شما بر میگردید و زبان را از نو شروع می کنید. در ادامه می توانید علوم سوم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده کنید.

این آموزش فوق العادرو شما هیچ جایی نمی بینید. در قسمت 60 شما در نظام قدیم حدود 300 ساعت و در نظام جدید حدود 360 ساعت آموزش حرفه ای می بینید که تقریباً 90% آن پر از سوالات بسیار بسیار مهم است. این آموزش در تمام قسمت ها نه فقط زیست شناسی بلکه ریاضی ، فیزیک، شیمی و تمام دروس عمومی در جریان هستش امسال ما حدود 30-40 تا فقط رتبه دو رقمی داشتیم. در مورد پروژه 40 هم همین اتفاق افتاده است و تمام روش هایی که به شما آموزش داده می شود در آزمون های جامع از شما خواسته خواهد شد. این اشتباه است که فکر کنید اگر 60 را اجرا کنید کلاً تمام است. فکر می کنید با این پکیج ها می توان به درصد بالایی در دین و زندگی رسید؟ این نقشه کل مشکلات شما را حل می کند. پس از این طریقی که شما می فرمایید، جمع بندی مطالب و فصول هم برای شما راحت تر شده است؟ و از آنجا که کنکور رقابتی است، داوطلبانی که برنامه قوی ای برای این دو درس داشته باشند، در کنار درصد قابل قبولی در درس های دیگر، می توانند موفقیت خود را در کنکور تضمین کنند. همچنین در فصل کار و انرژی که بارها شاهد طرح تست های ترکیبی با مبحث تکانه در فصل 2 فیزیک سال چهارم نیز بوده ایم.در ادامه می توانید ریاضی سوم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده کنید. 

موسسه حرف آخر از سال 1390 فعالیت خود را بر مبنای تولید محتواهای آموزشی در قالب نشر دیجیتال شروع کرده است و بنیان گذار این موسسه هم مهندس عبدالرضا منتظری میباشد. علاوه بر این یکی از دغدعه های والدین در انتخاب منبع هزینه ای است که باید پرداخت کند و در نگاه اول با مشاهده لیست قیمت محصولات حرف آخر ممکن است احساس کند هزینه زیادی را قرار است پراخت کند اما اصلا اینگونه نیست. نکته اول در مورد قیمت محصولات حرف آخر مربوط به جامع بودن منابع این مجموعه است به نحوی که دانش آموز قرار نیست در کنار منابع این مجموعه به سراغ منابع دیگری نیز برود و مجدد هزینه کند، نکته دوم هم کیفیت آموزش است که از برترین اساتید کشوری در آموزش استفاده شده است و هر ساعت از آموزش هر درس در حرف آخر به طور میانگین 20/000 تومان برای دانش آموز میباشد. در این پکیج، مبحث آینه و عدسی از فیزیک سال اول دبیرستان و همچنین مباحث دماوگرما، کاروانرژی و فشار و ویژگی های ماده از فیزیک سال دوم دبیرستان به صورت کاملا مفهومی و با استفاده از انیمیشن به شیوه ای آموزش داده شده است که دانش آموز نیازی به حفظ فرمول های مختلف پیدا نمی کند.

من برای اینکه این دی وی دی را درست کنم کتاب درسی که آموزش و پرورش به معلم ها داده است را جلوی خودم قرار داده همچنین کتاب کار هم بود و هر چیزی که در آنها بود موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور را پوشش دادم. من خودم تا نگاه می کنم می بینم که دارم یاد می گیرم. ولی الان با الگو و کدگذاری که آموزش می دهند خیلی راحت تر شده است. همین الگوهایی که می گویند و تفسیری که طبق آیات می کنند خیلی موثر است. اگر کارهایی که خودشان می کنند را انجام دهیم حتی می توانیم دینی را 100 درصد هم بزنیم. مخصوصاً برای بچه های نظام قدیم که قرار است کنکور جدیدی را تجربه کنند و مشابهی قبلاً نداشته است. آموزش های حرف آخر با کمک تکنولوژی های برتر جهان ارائه شده است و این تکنولوژی سبب شده است تا هر آنچه در ذهن مدرس میگذرد بتوان به تصویر کشید و به دانش آموزان نشان داد تا بتوانند مطالب را درک کنند. به نظر شما تفاوت این منبع با منابع کمک آموزشی دیگر چه چیزی می تواند باشد؟

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

  • حرف آخر برنامه ۱۰۰۰ساعته حرف آخر
  • ۰
  • ۰

اما به سراغ مشاوران حرف آخر برویم

ببینید در دل این داستانی که یاد گرفتید چه مشکلات ریزی وجود داشته که متوجه آن نشدید. اما با روش ما که در پروژه 40 شما 20 آزمون می دهید و تمام این روش ها را چه در فیزیک چه در شیمی و چه در ریاضی در 20 آزمون جامع محک می زنید و کنکور شما یا می شود بیست و یکمین آزمون جامعی که دارید می دهید و یا آزمون های جامع دیگری که برگذار می شود هم شرکت بفرمایید می شود بیست و چهارمین آزمون جامع یعنی در هر صورت ما در هر قسمت و در هر آزمونی که شما شرکت می کنید مشکلتان را حل می کنیم. چون دروس زیست شناسی و شیمی از دروس اصلی بچه های گروه آزمایشی تجربی بوده و معمولا همه داوطلبان کنکور تجربی برنامه ویژه ای برای آن ها دارند. یکی از دلایل این موضوع هم فاصله گرفتن از آموزش مفهومی است و داوطلبان کنکور فط به دنبال راه حل های سریع برای حل سوالات هستند که این خود مشکل ساز بوده و باعث شده که دانش آموز از اصل موضوع فاصله بگیرد. در ادامه می توانید مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده کنید.

مشکلی که به شدت در آموزش سنتی به چشم میخورد و باعث شده است تا دانش آموز نتواند به خوبی مطالب را درک کند و مجبور به حفظ آن شود. از طرفی این سبک باعث سرعت بخشیدن به مسیر آموزش خواهد شد. اما این موسسه یک تفاوت عمده با سایر موسسات و منابع آموزشی دارد و آن هم سبک تدریس جدید است. در سبک آموزشی حرف آخر از انیمیشن و شهودی سازی استفاده شده است. شهودی سازی و الگو سازی به درس ادبیات نیز کشیده شده است؛ به طوری که در بخش واژگان کل لغات در قالب یک داستان تصویری جالب آموزش داده میشود یا کل ادبیات فقط با 4 الگو در 7 ساعت. پس 42 درس دین و زندگی فقط 14 الگوی تصویری با پوشش تمام نکات. این یعنی اشراف کامل در درس دین و زندگی. پس اگر با پکیج های دینی صد درس دین و زندگی را مطالعه کنید هیچ نگرانی بایت این درس نخواهید داشت. در ادامه می توانید هدیه های آسمانی سوم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده کنید.

حتی اگر کلمه ساده ای مثل (خلق) را نمی توانید ترجمه کنید، باز هم ایرادی ندارد و دینی صد شما را به درصد موردنظر می رساند و تمام نکات برای شما بررسی خواهد شد. دانش آموزان عزیز برای تهیه محصولات دینی صد می توانند از راه های ارتباطی با مجموعه اقدام کنند. با خواندن این مطلب و صرف چند دقیقه میتوانید با موسسه ای ارزشمند آشنا شوید که فقط در 2 ماه پرونده صفر تا صد کنکور را برای جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور شما خواهد بست. اما حرف آخر این مشکل را نیز حل کرده است به طوری که داوطلب را از هر منبع بی نیاز خواهد کرد چرا که ر این موسسه هم کتاب، هم دی وی دی آموزشی، هم آزمون و هم مشاوره در اختیار داوطلب قرار خواهد گرفت. مشاورین این نیز از کادری مجرب تشکیل شده است که بهترین پشتیبانی را در اختیار داوطلب قرار خواهند گذاشت. همانگونه که یک شاه کلید هر قفلی را باز میکند الگو نیز هر تیپ تستی را از یک مبحث میتواند حل کند و دیگر نیازی به حفظ فرمول یا راه حل نخواهد داشت. آزمون های حرف آخر یک ویژگی دارد که داوطلب در هر آزمون یک بار کل دروس را مرور و جمع بندی خواهد کرد.

اگر قصد دارید در کمتر از 13 ساعت درصد مربوط 9 سوال قطعی کنکور را کسب نمایید پکیج فیزیک سال اول و دوم حرف اخر با تدریس استاد کامیار بهترین گزینه برای انتخاب میباشد. بعد از اون دو سال رفت سربازی بعد از سربازی گفت اگه بخوام با همین وضعیت پیش برم یا باز دوباره باید قصاب بشم یا گارسون. در کنار منابع این موسسه داوطلبان از مشاوره تخصصی هم بهره مند خواهند شد و دیگر سردرگم نخواهند بود که چگونه برای کنکور برنامه ریزی کنند، چگونه پیش بروند، چگونه تست بزنند، چگونه در سال دوازدهم هم برای کنکور درس بخوانند و هم برای امتحان نهایی و داوطلب در یک مسیر اصولی و درست قدم خواهد گذاشت که تمامی نیاز های او برطرف خواهد شد. فکر می کنید در کنار این پکیج، به یک منبع کمک آموزشی دیگری هم نیاز دارید؟ تمامی این امکانات را شما میتوانید در موسسه حرف آخر بدست آورید و 100 روز طلایی برای کنکور خود را به کمک این موسسه تجربه موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور کنید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور لطفا به بازدید از وب سایت ما.

  • حرف آخر برنامه ۱۰۰۰ساعته حرف آخر
  • ۰
  • ۰

خانم عیوضی: بله خب. بله برای من خیلی جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور خوب بوده است. علاوه بر مشاوره و منابع ، داوطلبان می توانند از آزمون های حرف آخر نیز استفاده کنند که بسیار متفاوت از سایر آزمون ها است و دیگر از کاغذ برای پاسخ نامه استفاده نمی شود ، اما این بار از پاسخ نامه استفاده می شود. چون آموزش بسیار قدرتمند منتظر شماست. بعد از اتمام این پروژه یک اتفاق بسیار بسیار مهم می افتد. در کتاب درسی 324 آیه و حدود 500 صفحه متن کتاب، احادیث و اشعار هم در یک سری از درسها وجود دارد که همه ساله چندین تست را به خود اختصاص داده است. خانم عیوضی: خب ویژگی خاصش همین که قبلا ما فکر می کردیم اگر همین کتاب را بخوانیم کافیست. این اشتباه است که فکر کنید اگر 60 را اجرا کنید کلاً تمام است. با توجه به تطابق92 درصدی پکیج ایشان با کنکور اخیر، فکر می کنید ویژگی خاص دینی 100 چی بوده است؟ قبل از اینکه من با تدریس ایشان آشنا شوم، کلی آیه حفظ می کردم. در ادامه می توانید پکیج جامع سوم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده کنید.

این الگوها بر مبنای رمزگردانی و تصویرسازی و انیمیشن کار شده و یک بار برای همیشه در ذهن ماندگار می شود و نیازی به حفظ کردن حتی یک نکته هم نیست. که کاملا با مفاهیم همخوانی دارد و مطالب یک بار برای همیشه در ذهن ماندگار می شود. در جلسه بعدی تمام مطالب روز قبل به طور کامل مرور می شود و آموزش روز سوم و چهارم هم همین روند را در پیش خواهد داشت. دوستان عزیز حتی اگر بعد از 10، 12 سال دوباره می خواهید در آزمون کنکور شرکت کنید و اصلا کتابی به اسم دین و زندگی را نخوانده اید باز هم طی یک دوره آموزشی با دینی صد می توانید به درصد موردنظر برسید و تمام مفاهیم به طور کامل و بدون فراموشی در ذهن شما ماندگار خواهد شد. برگزاری همایش در شهر و استان شما بستگی به تعداد ثبت نام ها در اولویت قرار خواهد گرفت. در ادامه می توانید  مجموعه دست ورزی سوم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده کنید.

همایش ها و کلاسهای دینی صد، در اکثر استانها برگزار خواهد شد و شما دانش آموزان عزیز برای شرکت در کلاسها و همایش ها ثبت نام کنید و همچنین برگزاری این همایش ها بستگی به درخواست خود دانش آموزان دارد و اولویت مجموعه دینی صد بر اساس استانهایی است که درخواست های بیشتری دارد. نحوه برگزاری همایش های دینی صد چگونه است؟ تعداد جلسات دی وی دی ها با همایش و کلاس ها برابر است و همچنین نحوه تدریس در دی وی دی و کلاس یکی است، فقط تنها حسن همایش ها حضور خود استاد یوسفیان پور است. یعنی تمام مفاهیم در یک کلاس دو طرفه استاد و دانش آموز، با حضور خود استاد یوسفیان پور بررسی می شود و همچنین پرسش و پاسخ و رفع اشکال هم صورت می گیرد. دی وی دی های دینی صد با قدرت تمام و در حضور استاد منتظری در موسسه حرف آخر تولید شده و این دی وی دی ها بصورت انیمیشن سازی و الگو تدریس شده و با پوشش تمام نکات و کامل کار شده است. یکی از بچه های مشاور این موسسه حرف آخر دوست صمیمی این آقا بود و بهش گفت چرا اینقدر سرگردان هستی و از کتاب های کمک آموزشی استفاده میکنی اونا کاری برای تو انجام نمیدن بیا و از این محصولات استفاده کن و ببین چه اتفاقی برات میافته.

در تدریس حرف آخر یک انسجام درونی در تمامی دروس وجود دارد. 6 تست برای رشته ی تجربی و 8 تست برای رشته ی ریاضی از مباحث فیزیک پیش 2 طرح میشود که سطح سوالات آن نسبتا ساده میباشد و برای افرادی که فرصت کافی برای مطالعه ندارد یک امتیاز رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور ویژه محصوب میشود. در بین دروس اختصاصی رشته تجربی فیزیک و ریاضی جایگاه ویژه ای دارند. خانم عیوضی: سلام. پریسا عیوضی هستم رشته تجربی. سلام عرض میکنم خدمت دخترای گلم و پسرای عزیزم. اگر قصد دارید در کمتر از 13 ساعت درصد مربوط 9 سوال قطعی کنکور را کسب نمایید پکیج فیزیک سال اول و دوم حرف اخر با تدریس استاد کامیار بهترین گزینه برای انتخاب میباشد. در دی وی دی های فیزیک پیش 2 که تدریس استاد کامیار هستند تمامی مطالب با استفاده از روش هایی همچون الگو سازی و شهودی سازی و انیمیشن سازی با استفاده از نیم کره راست مغز ارائه شده اند تا با ماندگاری بالا ی مطالب در ذهن دانش آموز تمامی مباحث مورد نیاز برای پاسخ دادن به تست های کنکور در ذهن دانش آموز جا بیفتد .

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور لطفا از صفحه ما بخواهید.

  • حرف آخر برنامه ۱۰۰۰ساعته حرف آخر
  • ۰
  • ۰

ولی کنکور اینگونه نیست

اما گذشت دوران حفظ کردن دروس و پاسخ دادن به تست ها و در سال های اخیر داوطلب برای اینکه بتواند نتیجه خوبی در کنکور کسب کند باید به اندازه مدرس برای هر درس سواد داشته باشد. اما با استفاده از یک منبع آموزشی که هر آنچه برای پاسخ گویی به تست های فیزیک نیاز است را داشته باشد به راحتی و در کوتاه ترین زمان میتوانید پزونده ی این مبحث را ببندید و تست های آنرا برای خود تضمین کنید. پروژه ای که پرونده آموزش و تست زنی را در دو مرحله یکی 60 روزه و دیگری 40 روزه خواهد بست. امروز در گزارش سری به دنیای کنکور خواهیم زد و کنکوری های عزیز را با یکی از بهترین موسسات آموزشی کنکور یعنی توحید آشنا خواهیم کرد که فقط در 2 ماه بتوانند پرونده آموزش کنکور خود را ببندند. امروز در یک گزارش خبری سری به دنیای کنکور خواهیم زد و یک خبر خوب برای شما دانش آموزان عزیز هم داریم. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این پروژه حتما به فروشگاه توحید سری بزنید. سوال بعدی که ممکن است به ذهن خطور کند در رابطه با کامل بودن این پروژه است که آیا کل دروس آموزش صفر تا صد دارد یا رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور خیر!

احتمالا الان برایتان جای سوال باشد که پیشرفت تکنولوژی چه ارتباطی با کنکور و آموزش دارد! سوال درست و به جایی است؛ آیا همه افراد میتوانند از این پروژه استفاده کنند یا مناسب عده ای خاص است؟ در بازه زمانی کنونی استرسی عجیب بر منازلی که دانش آموز کنکوری دارند وارد میشود و کسب بهترین نتیجه در بزرگترین ماراتن علمی کشور آرزوی همه والدین و دانش آموزان است. موسسه توحید با منابع خودش داوطلبان را از هر منبع دیگری اعم از کتاب، کلاس و آزمون بی نیاز میکند؛ چراکه هر آنچه یک فرد برای پیمودن مسیر کنکور خود نیاز دارد در اختیار آن ها قرار میدهد و دانش آموز دیگر نگران از بابت کامل نبودن منابع یا هرچیز دیگری ندارد. اما دلیل این ادعا به سبک تدریس در توحید بر میگردد که دیگر تفاوتی در سطح داوطلبان وجود نخواهد داشت و همه میتوانند برای ادامه مسیر از آن استفاده کنند و حتی داوطلبانی که پرونده دروس خود را قبلا بسته اند به کمک بسته 6040 میتوانند یک مرور طوفانی نیز داشته باشند و یکبار برای همیشه پرونده کنکور خود را ببندند. اما تفاوت اصلی این آزمون ها با سایر منابع در مرور است و همزمان با هر آزمون یکبار کل دروس را مرور خواهد شد که اتفاقی عجیب موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور اما واقعی است.

اما اکنون که کمتر از 5 ماه تا روز کنکور زمان باقی است و افرادی وجود دارند که تا کنون مطالعه خوبی نداشته اند یا اصلا برای کنکور درس نخوانده اند به خصوص دانش آموزان سال دوازدهم که تعدادشان کم هم نیست. شاید مطالعه کل کنکور در 2 ماه باور کردنی نباشد اما به پیشرفت تکنولوژی این امر ممکن است. تکنولوژی به هر وسیله ای میگویند که انجام کارها را اسان تر کند. همچنین استفاده از نقشه ی راه در ابتدای آموزش هر فصل و تدریس کل نکات در یک اسلاید باعث میشود تا برای دوران جمع بندی فقط به وسیله ی نقشه ی راه تمامی نکات هر فصل را در کمتر از 10 دقیقه جمع بندی کرد و به تسلط کامل رسید. آزمون کنکور که به جرئت میتوان گفت بزرگترین و سرنوشت ساز ترین آزمون در زندگی هر فرد است و کمتر خانواده ای است که تا کنون جو پر استرس ناشی از کنکور را تجربه نکرده باشد. در ادامه می توانید ریاضی چهارم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده کنید.

بزرگترین و مهمترین رقیب شما در کنکور سراسری فقط و فقط خودتان هستید و به هیچ عنوان نباید خودتان را با رقبای خود مقایسه کنید چرا که فقط باعث هدر رفتن وقت و افزایش استرس و اضطراب شما میشود. این در حالی است که داوطلبان فرصت کمی در اختیار دارند و اوج استرس را داوطلبان سال دوازدهم در حال تجربه کردن هستند که به جز کنکور با یک غول دیگر به نام امتحانات نهایی سال دوازدهم هم قرار است مواجه شوند و این عامل ممکن است موجب ایجاد سردرگمی شود که برای کنکور وقت بگذارند یا برای امتحانات نهایی؟ در جلسه بعدی تمام مطالب روز قبل به طور کامل مرور می شود و آموزش روز سوم و چهارم هم همین روند را در پیش خواهد داشت. محمل: یک شتر که روی آن محمل پرسیده شده که از حمل کردن میاد و کجاوه هم چیزیه که روی شتر میبندن و باهاش آدم حمل می کنن. در پاسخ باید گفت که این پروژه محدودیتی ندارد و همه میتوانند از آن استفاده کنند چه داوطلبی که امسال دوازدهمی است و چه فردی که ده ها سال مانند مجتبی سعادت پیشه از کنکور فاصله گرفته بوده. این تکنولوژی به دنیای کنکور و آموزش هم رخنه کرده و تنها موسسه در ایران که چنین آموزشی را در اختیار دانش آموزان کنکور قرار میدهد که یک سبک بسیار جدید است و در سال های اخیر افرادی مانند علیرضا مردانی با رتبه 10 کنکور، روژین و هانا یاری با رتبه های 12 و 18، سجاد علیزاده با رتبه 87 و افرادی مانند مجتبی سعادت پیشه بعد از 13 سال دوری از کنکور توانست با این سبک آموزش به رتبه 301 دست پیدا کند. در ادامه می توانید فارسی چهارم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده کنید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور وب سایت خود باشید.

  • حرف آخر برنامه ۱۰۰۰ساعته حرف آخر